Reklamacje dotyczące towaru

1.    Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.

2.    Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy niezwłocznie zgłosić wybranym sposobem:

1.    poprzez formularz dostępny na naszej stronie internetowej

2.    poprzez e-mail na adres: bok@zelaznarybka.pl

 

Następnie reklamowane produkty należy odesłać bez pobrania na nasz adres:

Healthy Iron spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

REGON: 523344476

NIP: 5252927064

adres: ul. Szpitalna 8/2, 00-031 Warszawa,

za pośrednictwem firmy Kurierskiej za potwierdzeniem odbioru.

3.    W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

4.    Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 

5.    Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

Okres trwania gwarancji i przebieg rozpatrzenia

1.    Każdy produkt jest objęty okresem ochrony trwającym 24 miesiące od daty odebrania przesyłki.

2.    Ochrona gwarancyjna nie dotyczy następujących przypadków:

1.    produkt został uszkodzony podczas niewłaściwego użytkowania lub używania niezgodnie z przeznaczeniem

2.    produkt był uszkodzony codziennym użytkowaniem

3.    produkt nie był konserwowany według zaleceń producenta

3.    Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

4.    Reklamacja będzie rozpatrzona i zakończona najszybciej jak to możliwe jednak w czasie nie dłuższym niż 30 dni.

5.    Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana na adres e-mail reklamującego. Do momentu wysłania wiadomości, reklamację należy traktować jako nierozpatrzoną. Wszelkie informacje o statusie reklamacji można uzyskać mailem na bok@zelaznarybka.pl

6.    W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sprzedawca jest zobowiązany zwrócić koszty odesłania reklamowanego towaru w wysokości najtańszej dostępnej formy przesyłki.

7.    W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamujący nie ma prawa do zwrotu środków za odesłanie towaru do sprzedawcy.

Dane przedsiębiorcy

Healthy Iron spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

REGON: 523344476

NIP: 5252927064

adres: ul. Szpitalna 8/2, 00-031 Warszawa

Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1.    Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń mi. korzystając z polubownego sądu konsumenckiego, rzecznika konsumentów lub innych organizacji publicznych.