Reklamacje dotyczące towaru
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy niezwłocznie zgłosić wybranym sposobem:
1. poprzez formularz dostępny na naszej stronie internetowej
2. poprzez e-mail na adres: bok@zelaznarybka.pl
Następnie reklamowane produkty należy odesłać bez pobrania na nasz adres:
Healthy Iron spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
REGON: 523344476
NIP: 5252927064
adres: ul. Szpitalna 8/2, 00-031 Warszawa,
za pośrednictwem firmy Kurierskiej za potwierdzeniem odbioru.
3. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.
5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Okres trwania gwarancji i przebieg rozpatrzenia
1. Każdy produkt jest objęty okresem ochrony trwającym 24 miesiące od daty odebrania przesyłki.
2. Ochrona gwarancyjna nie dotyczy następujących przypadków:
1. produkt został uszkodzony podczas niewłaściwego użytkowania lub używania niezgodnie z przeznaczeniem
2. produkt był uszkodzony codziennym użytkowaniem
3. produkt nie był konserwowany według zaleceń producenta
3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
4. Reklamacja będzie rozpatrzona i zakończona najszybciej jak to możliwe jednak w czasie nie dłuższym niż 30 dni.
5. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana na adres e-mail reklamującego. Do momentu wysłania wiadomości, reklamację należy traktować jako nierozpatrzoną. Wszelkie informacje o statusie reklamacji można uzyskać mailem na bok@zelaznarybka.pl
6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sprzedawca jest zobowiązany zwrócić koszty odesłania reklamowanego towaru w wysokości najtańszej dostępnej formy przesyłki.
7. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, reklamujący nie ma prawa do zwrotu środków za odesłanie towaru do sprzedawcy.
Dane przedsiębiorcy
Healthy Iron spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
REGON: 523344476
NIP: 5252927064
adres: ul. Szpitalna 8/2, 00-031 Warszawa
Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń mi. korzystając z polubownego sądu konsumenckiego, rzecznika konsumentów lub innych organizacji publicznych.